Ford Asistenta 12

Ford Asistenta 12
Ford Suport

FordAsistenta12 va scoate din impas

Ford Asistenta12 este un serviciu asistenta rutiera, reparare si recuperare care va ajuta la domiciliu sau oriunde in Europa, sapte zile pe saptamana, 365 de zile pe an.

Fiecare Ford nou vine cu Asistenta Rutiera inclusa gratuit in asistenta de baza Ford

De asemenea, puteti extinde Asistenta Rutiera, odata ce garantia de baza se incheie, apeland la unul dintre planurile noastre de garantie extinsa si asistenta rutiera:

  • FordAsistenta12
  • FordProtect – oricare dintre planurile FordProtect includ Asistența Rutiera
Planul Ford Asistenta 12 beneficiaza de un pret special in perioada 8 mai-30 iunie 2017. Vino la Central Motors pentru a beneficia de campanie!

Zona de asistenţă:
Poliţa dumneavoastră permite acordarea serviciilor complete* de asistenţă rutieră în România precum şi a serviciilor primare** de asistenţă rutieră în următoarele ţări din Europa:
Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgia. Bosnia&Herţegovia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croaţia, Danemarca, Elveţia, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Kosovo, Letonia, Lichtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, San Marino, Slovacia, Slovenia, Serbia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina, Ungaria, Vatican.

*,** Pentru detalii descărcați de aici Termenii şi Condiţiile programului FordAsistenţă12

Service si Reparatii

 
Detalii despre eligibilitate
Automobile de pasageri sau vehicule comerciale uşoare:

Ford – Cougar, Escort, Fiesta, Focus, C-Max, S-Max, Fusion, Galaxy, Ka, Mondeo, Puma, Ranger, Scorpio, Streetka, Transit, Tourneo, Kuga, Transit Connect – fără limită de vârstă sau kilometri.

Calitate

Procedura de urmat

În situaţiile în care aveţi nevoie de asistenţă rutieră, contactaţi FordAsistenţă12 în România – Tel: 021 300 1261 sau One Call (+4) 0 37 37 88 000

Înainte de apelul telefonic, pregătiţi următoarele informaţii:

  • Prenumele şi numele conducătorului auto şi al pasagerilor;
  • Numărul de înmatriculare, marca şi numărul de identificare al vehiculului din talon;
  • Locul exact al evenimentului şi un număr de telefon de contact;
  • O descriere succintă a evenimentului şi a tipului de asistenţă necesar;